Serwis brokerski
- STANDARDY WSPÓŁPRACY Z KLIENTEM
- Przed zawarciem umowy ubezpieczenia:
- Przeprowadzenie analizy oceny ryzyka prowadzonych działalności,
 
- Audyt posiadanych umów ubezpieczenia
 
- Przedstawienie i omówienie z klientem propozycji ochrony ubezpieczeniowej na bazie dokonanej oceny ryzyka oraz wyniku audytu posiadanych ubezpieczeń,
 
- Przygotowanie i rozesłanie zapytań do zakładów ubezpieczeń,
 
- Zebranie ofert z zakładów ubezpieczeń, analiza propozycji i sporządzenie raportu dla klienta wraz z rekomendacjami,
 
- Negocjacje cenowe z zakładami ubezpieczeń,
 
- Wybór oferty ubezpieczeniowej przez klienta
 
 
- Zawarcie umów ubezpieczenia:
- Nadzór nad prawidłowym zawarciem umów ubezpieczenia,
 
- Dostarczenie klientowi dokumentów ubezpieczeniowych,
 
 
- Po zawarciu umów ubezpieczenia:
- Doubezpieczanie nowych podmiotów lub przedmiotów ubezpieczenia,
 
- Monitorowanie płatności składek,
 
- Nadzór nad realizacją zwrotów składek i wypowiedzeń,
 
- Nadzór nad procesami likwidacji szkód.