Serwis brokerski
- STANDARDY WSPÓŁPRACY Z KLIENTEM
- Przed zawarciem umowy ubezpieczenia:
- Przeprowadzenie analizy oceny ryzyka prowadzonych działalności,
- Audyt posiadanych umów ubezpieczenia
- Przedstawienie i omówienie z klientem propozycji ochrony ubezpieczeniowej na bazie dokonanej oceny ryzyka oraz wyniku audytu posiadanych ubezpieczeń,
- Przygotowanie i rozesłanie zapytań do zakładów ubezpieczeń,
- Zebranie ofert z zakładów ubezpieczeń, analiza propozycji i sporządzenie raportu dla klienta wraz z rekomendacjami,
- Negocjacje cenowe z zakładami ubezpieczeń,
- Wybór oferty ubezpieczeniowej przez klienta
- Zawarcie umów ubezpieczenia:
- Nadzór nad prawidłowym zawarciem umów ubezpieczenia,
- Dostarczenie klientowi dokumentów ubezpieczeniowych,
- Po zawarciu umów ubezpieczenia:
- Doubezpieczanie nowych podmiotów lub przedmiotów ubezpieczenia,
- Monitorowanie płatności składek,
- Nadzór nad realizacją zwrotów składek i wypowiedzeń,
- Nadzór nad procesami likwidacji szkód.