Serwis brokerski

  1. STANDARDY WSPÓŁPRACY Z KLIENTEM
    1. Przed zawarciem umowy ubezpieczenia:
      • Przeprowadzenie analizy oceny ryzyka prowadzonych działalności,
      • Audyt posiadanych umów ubezpieczenia
      • Przedstawienie i omówienie z klientem propozycji ochrony ubezpieczeniowej na bazie dokonanej oceny ryzyka oraz wyniku audytu posiadanych ubezpieczeń,
      • Przygotowanie i rozesłanie zapytań do zakładów ubezpieczeń,
      • Zebranie ofert z zakładów ubezpieczeń, analiza propozycji i sporządzenie raportu dla klienta wraz z rekomendacjami,
      • Negocjacje cenowe z zakładami ubezpieczeń,
      • Wybór oferty ubezpieczeniowej przez klienta
    2. Zawarcie umów ubezpieczenia:
      • Nadzór nad prawidłowym zawarciem umów ubezpieczenia,
      • Dostarczenie klientowi dokumentów ubezpieczeniowych,
    3. Po zawarciu umów ubezpieczenia:
      • Doubezpieczanie nowych podmiotów lub przedmiotów ubezpieczenia,
      • Monitorowanie płatności składek,
      • Nadzór nad realizacją zwrotów składek i wypowiedzeń,
      • Nadzór nad procesami likwidacji szkód.